چسباندن برچسب روی کارتن ها و جعبه ها چقدر به سهولت در جابجایی کمک میکند؟
نوشته شده توسط : ناااوک

چسباندن برچسب روی کارتن ها و جعبه ها: برخی اقدامات مانند نوشتن محتویات کارتن ها و جعبه ها روی آنها جهت مشخص کردن نوع بار و مقصد هر کدام، می تواند کمک بزرگی به شما و همکارانتان باشد. توصیه می کنیم حتما همانند اسباب کشی و حمل بار خانه ها، جهت جابجایی و انتقال وسایل شرکت و اداره به محل جدید، روی هر یک از بسته ها و جعبه ها، بنویسید که محتوای درون آنها چیست. حتی می توانید جهت راحت تر شدن این کار، از برچسب های رنگی استفاده کنید و با کارگران حمل بار شرکت اتوبار تهران مورد نظرتان، هماهنگ کنید و به آنها مسیر هر یک از جعبه ها و کارتن های حاوی وسایل و لوازم را یادآوری کنید.

لازم است از قبل مشخص کنید مثلا میز کنفرانس در کدام اتاق  محل جدید قرار می گیرد یا پرینتر و میزهای کارمندان و منشی ها قرار است کجا باشد.آماده سازی دفتر کار جدید بسیاری از زحمت های آینده پس از حمل بار را کم می کند ، نصب دستگاه سانترال ، ویدئو پروژکتور یا دستگاه های حضور و غیاب بهتر است پیش از نقل مکان به محل جدید انجام گیرد.

بر روی جعبه ها و کارتن های اسباب کشی، از تکه های کاغذ استفاده کنید. در اینصورت حتی می توانید درشت بر روی آنها محتوای کارتن و محل قرارگیری آن را بنویسید

اتوبار بهار با سابقه طولانی درهمه مناطق تهران از جمله :باربری تهرانپارس،باربری نارمک، باربری پاسداران ،باربری شمیرانات ، آماده ارائه  خدمات خود به شما عزیزان می باشد . لازم به ذکر است که معمولا در باربری یک سری نکات اصولی و باید و نبایدهایی را مورد توجه قرار دهید تا در اسرع وقت و به بهترین وجه ممکن بتوانید از عهده این کار برآیید. می دانید که اسباب کشی و حمل بار کار چندان بی دردسر و آسانی نیست. اتوبار بهار در نقاط مختلف تهران از جنوب تا شمال وغرب وشرق ، از جمله  باربری تهرانپارس،باربری نارمک، باربری پاسداران ،باربری شمیرانات ، آماده خدمتگذاری و ارائه خدمات خود به شما عزیزان می باشد.

 





:: برچسب‌ها: باربری پاسداران، باربری شمیرانات، باربری تهرانپارس، باربری نار ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: